četrtek, 24. januar 2019

Obešanke za steklenice

Prejšnji petek sem bila povabljena na praznovanje 3x50 let mojih prijateljic. Pred 20 so se naše poti prepletle, ko sem šla prvič v službo. In tako se pridno dobivamo nekajkrat na leto, ob vseh "glavnih" praznikih. In tako so tri skupaj praznovale 50 let in me kot bivšo sodelavko povabile na "službeno čago". Na koncu sme ugotovila, da čeprav je preteklo 19 let, kar nisem več z njimi, še vedno poznam nekaj ljudi iz sredine in smo se imeli prav lepo.


Da nisem prišla praznih rok, sem za moja dekleta pripravila tole presenečenje - penino bodo spile, rožice na obešanki pa jim ostanejo za spomin.








5 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Ooo, luštno. Ideja je top, s penino pa tudi ne moreš zgrešiti (jaz sicer obožujem Radgonsko srebrno rose).

Valerija pravi ...

Super darila in krasno okrašena.

oldpunca pravi ...

Lepa so takšna srečanja. :-) Krasno si okrasila penino.

Helena pravi ...

Lepo, da so te bivše sodelavke povabile in ste se imeli fajn. Z darili pa si se super potrudila.

Ne-Ja pravi ...

Čudovite obešanke in res, s penino ne moreš falit. Taka srečanja so zagotovo najlepša in polna spominov :)

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...