sobota, 29. junij 2019

26/2019


 Ta teden je na 52 CCT pavza, saj ima junij 5 sobot. Lahko pa se seveda pridružite in izdelate pop  - up voščilnico in se, z mislijo na sneg, malo ohladite v teh vročih dneh.


No jaz sem se vseeno lotila izdelave, malo porabljam zalogo materiala in sem uporabila te like Marianne design, dodala še izrezane drsalke in pentljo in nove kolekcije Najlepšega para - sivka. Drsalke sem posenčila/pobarvala z modro distress oxide blazinico, po robovi še z vintage odtenkom in poškropila z zlatim sprejem.














3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Prav lepa kolekcija, ki malo osveži v teh vročih dneh :)

Goga pravi ...

Res si pridna, jaz sem si pa vzela dopust <3 <3.
Lp

oldpunca pravi ...

Prav sladke so tvoje praznične voščilnice z vintage pridihom. :-) Lepo si uporabila slikice.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.