ponedeljek, 10. junij 2019

Ko me inspirira #73

Lučka je bila tokrat inspiracija Vladki in Tini s svojo čudovito voščilnico in tema - akvarelno ozadje.



Tudi jaz sem se lotila ozadja z različnimi odtenki vijola barve, čeprav sem delala na nežno rumeno/bež podlago in je učinek malce drugačen.













4 komentarji:

Tina pravi ...

O, Hali, čisto vrhunska je...všeč mi je tvoj diskretni akvarelni učinek in ljubko razkuštran šopek. Hvala, ker si se nama pridružila na izzivu.

Vladuška pravi ...

Lepo se zunanjost nadaljuje v notranjost in vse skupaj ima krasen akvarelni pridih.

oldpunca pravi ...

Krasno ozadje čudovitemu šopku sivke si izdelala. :-) Zelo lepo tudi v notranjosti.

Renata pravi ...

iiii, težko se odločim za eno, ker so vse TOP. Barvno usklajeno, TIPI TOPI.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.