sreda, 19. junij 2019

2x60+40= 160

V petek pozno popoldan se vrača iz mini dopusta in telefonski klic, že kar malce panične znanke, da bi potrebovala eno posebno čestitko. Moram priznati, da je sploh nisem sledila, ampak vseeno se mi je ustvarjalni del možganov vklopil in ko sem se oddahnila od sobotnega praznovanja štiridesetletnega rojstnega dne prijateljice, sem se lotila te posebne čestitke.
Praznoval je par in sicer vsak 60 let in še skupnih 40. Odločila sem se za zgibanko...
Na prvi strani so vsi "dogodki" združeni... In tudi formula ni manjkala, saj je bilo tudi na vabilo ako zapisano...



Sivka, dva kozarca in prstana...




in takole je izgledala notranjost...


...prostor za zapis dobrih želja...




... stran namenjena rojstnemu dnevu zanjo in zanj...


Obletnica poroke...


In na koncu žepek s tagom za zapis posebnega darila zanjo...



In naj vam pokažem še tole posebno pito, ki sem jo ustvarila za sobotni piknik. Res dobra in hitro narejena. Javorjev sirup sem nadomestila z medom...po občutku :-)

Recept najdete tu

In še borovničevo sem naredila, saj so bile sladka nit piknika - PITE 


Ni ravno popolna saj sem začela s peko v petek ob 10 zvečer :-)Ampak je pa dobra, zelo dobra. Recept je pa tu.



2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Dobra si! Krasna rešitev matematične formule. :-) Jaz v tem času, kar si ti že sestavila zgibanko, še vrat od brlogeca ne bi utegnila odpreti.:-)

Valerija pravi ...

Uau, krasno zgibanko si naredila. Toliko detajlov in vsak s svojim namenom. Čudovito! Bravo tudi za pite. Pridna si. Imaš tudi recepte za kake fine piškote, bi morala počasi sprobati kaj novega, ampak, da ziher uspe in je dobro?!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca