sreda, 26. junij 2019

Sivka

Tako prosti dnevi so za nami, zdaj pa spet skok naprej. No, do vikenda ni daleč in to je to, kar me radosti.
Se mi zdi, da se stanje povsod malce umirja, všeč mi je tako, da najdem čas tudi za naravo, ustvarjanje v kuhinji in druženje.


Tina nas je razveselila s krasno novico, da bo nekomu podarila  kolekcijo, ki prihaja jeseni. Več si lahko preberete v tej objavi.


Ustvarila sem dve čestitki.
Ena za gospo, ki je praznovala 60 let




In tale easel je bila poslana prijateljici za rojstni dan.







4 komentarji:

Tina Z. pravi ...

vau, tale sivka in vijola res pašeta povsod, fenomenalno!

Valerija pravi ...

Uau, navdušena nad tvojimi kreacijami s sivko. Sama si je še nisem privoščila, a se mi zdi, da bo šlo težko brez nje ;)

oldpunca pravi ...

Iz tvoje objave je zadišalo po sivki. :-) Obe voščilnici sta zelo lepi.

Tina pravi ...

Hali, kako me navdušuješ s svojo uporabo sivke...vsaka voščilnica, ki jo narediš je izjemna!!!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca