sobota, 5. oktober 2019

40/2019

Pozdravljeni v prvem oktobrskim izzivom na 52 CCT, oktober je moj mesec in prvi izziv,  kot vedno skica...
Tole sem izbrala...

 
In jaz sem ustvarila elegantno praznično čestitko s čisto novo štampiljko Najlepšega para  - snežinko, ki sem jo toplotno embosirala s srebrnim prahom...
 


 
Tudi napis je iz nove Tinine kolekcije...res krasna pisava...

 
 
 
Pridružite se nam pri ustvarjanju in vabljeni tudi k ustvarjanju, da postane član ekipe 52 CCT - več si preberite tukaj
 
 
 

4 komentarji:

Fabiola pravi ...

elle est sobre mais tellement élégante cette carte Branka, biz

Majda pravi ...

Še en imeniten odgovor na izziv! In to tvoj lastni :-) Čestitke!!!!Prijeten občutek, kajne?!
Se že ves dan "ukvarjam z njim" - v glavi ;-)
Torek, 18.45 na znanem mestu, bi šlo?!
Držim pesti, Majda

Biljana pravi ...

U, cela serija lepih novoletnih.

Tina pravi ...

kako elegantne so...čisto brezčasne...

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.