ponedeljek, 21. oktober 2019

Čestitki za petdeset in šestdeset let

Ne vem točno zakaj me je vleklo k tej zeleno roza kombinaciji...Po moje zaradi napisa zanjo...

Ko naročijo sodelavci čestitko za svojo sodelavko s takšnim napisom, je še meni pri srcu toplo...





 
Tole pa sem ustvarila za mamino prijateljico, ki je v petek praznovala 60...Božično zvezdo sem pobarvala v nežno oranžno...
 




 

 
 

3 komentarji:

Tina pravi ...

Kako mi je všeč kombinacija vejice in sivke...pa mali cvetek na oranžni božični zvezdi in krasna roza-zelena scena...

Valerija pravi ...

Obe sta čudoviti. Všeč so mi izbrane nežne barve in tako fantastično dedelane tudi notranjosti.

oldpunca pravi ...

Obe sta zelo lepi in nežni. Krasno si sestavila rožice na spodnji. Šotor na prvi pa zmaga. :-))

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca