sreda, 30. oktober 2019

Rojstnodnevne čestitke in naloga za MŠPU

Počasi, počasi napredujejjo moje naloge na letošnji šoli. Tina in Vladka sta kar aktivni učiteljici in k+nas zasipujeta s krasnimi idejami, filmi na YT in ja prosti dnevi so namenjeni tudi ustvarjanju in preizkušanju kakšnih novih stvari...

Jaz sem tokrat delala lesena ozadja, kot nam je pokazala Tina :-)







 Galerija meseca oktobra
Ustvarjanje z novimi pripomočki
MŠPU -7. sezona


6 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepo ozadje v videzu lesa in nadvse bogate božične zvezde so preprost recept za čudovite voščilnice.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo ozadje si naredila.
Zanimivo je videti božično zvezdo v pastelnih barvah.
💜

moi pravi ...

Lušna lesena ozadja z božičnimi zvezdami in hvala za mojo ♥

Nataša pravi ...

Čudovito ozadje. Vse so lepe :)

Vladuška pravi ...

Lepo si se poigrala z lesenimi ozadji in jih dopolnila z božično zvezdo.

Tina pravi ...

OOo, kako lepe božične zvezde si dodala na ozadja...čudovitooo!!!

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...