torek, 22. marec 2011

Izziv #25

Materinski dan je tema tokratnega izziva na Craftalnici. Mhmhm že kar nekaj časa nisem sodelovala na izzivih. In kar nekaj vode je preteklo, odkar sem nazadnje vezla.
V nedeljo zvečer pa me je kar malo prijelo, da bi spet preštevala križce, izbirala barve in naredila kakšno voščilnico.
Vijolice so meni ljuba roža. Ker so tako nežne in tako lepo dišijo. Včasih najdeš kakšen del, ki je posejan s temi krasnimi rastlinicami in imaš občutek, kot bi se vijolična barva razlila po travniku.

Več o vijolici si lahko preberete tukaj.

Jaz samo še pokažem , kako izgleda končni izdelek in seveda ulovim še zadnje minute in čestitko prijavim na izziv.
Mislim, da bo čestitke in šopka vijolic ali zvončkov vesela vsaka mama.

12 komentarjev:

mimoza pravi ...

Krasno si jo "napikala". Tudi meni so vijolice zelo všeč!

klementina pravi ...

lepo skrizkana cestitka z lepimi rozicami=)

Vladuška pravi ...

Vijolice so res take prisrčne rožice in lepo si jih izvezla.

Anonimni pravi ...

Prekrasna i jako romantična čestitka, divna je!
Pusa i sunčani pozdrav iz Rijeke.

Tanja E. pravi ...

Zelo lepo si izvezla tele vijolice, čudovita čestitka! LP:)

Čarobna hišica pravi ...

Krasna križkana vijolica ... ujeta v čudoviti čestitki ...

Janja pravi ...

Vezene vijolice so čudovite in tebi jih je uspelo sestaviti v zelo všečno voščilnico. Lp

MarikaGabez pravi ...

Čudovito! Vezenja da vedno izdelku nek čaroben pridih. Ti si pa vse skupaj še skombinirala s tako čudovitimi barvami.

Nena pravi ...

o marička pomagaj kako si tole spet cort nardila

Andreja pravi ...

Lepe vijolice si nakrižkala in jih sestavila v krasno čestitko :-))

Goga pravi ...

Vijilice, te dni sem jih opazovala na bregu mimo katerega se pelje vlak prav počasi, tik pred postajo :)).
Čudovito si jih našila in vkombinirala na voščilnico :)

BojaMoja pravi ...

všeč všeč ♥ ♥ ♥ prav zamikalo me je, da bi šla iskat iglo in Ljubico ♥ ♥ ♥

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...