četrtek, 10. marec 2011

Krstni čestitki

Sodelavec me je prosil za krstno čestitko, za deklico. Kot zanalašč doma dve narejeni a obe v modrih barvah :-). Pa sem spet malo pikala, pa šivala in sestavljala. Odkar imam zalogo barvnih svetlečih nitk je pickpointanje mala malica :-)

10 komentarjev:

vesna pravi ...

Nežno, sladko ...skratka zelo lepo in natančno.

Nena pravi ...

kaj sta cort....sploh druga mi je všeč

Andreja pravi ...

Ooo kako sta čudoviti!!
Tule je pa bilo kar nekaj vbodov :-))

Vladuška pravi ...

Res sta taki nežni, pravi za drobne deklice.

HRANDICA pravi ...

Čestitke k temu "luknjanju s svetlečo nitko". Vsaka čast!

Simona pravi ...

Krasni sta - obe. sama se kar ne bi mogla odločiti, katero bi imela.

mimoza pravi ...

Oooo, kako sta krasni! Enkrat se bom tudi jaz tega naučila (upam)! :)

Suzana pravi ...

Mislim, da si sodelavca postavila pred težko dejstvo, če se je moral odločiti samo za eno! Krasni sta.

Mojca pravi ...

mala malica? tudi, če bi imela nitke iz suhega zlata, ne bi nič pomagalo - če bi ne dala vsebine z domišljijo in pridnimi rokami :)
lepi, zelo. obe.

Nella pravi ...

Gre to tebi, čudovito! Obe sta lepi.
LP

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca