sreda, 2. marec 2011

Obeski

...narejeni z uporabo bele pearl mase fimo, soli, alkoholnih tušev in alkohola. Nisem in nisem sem jih lotila, ampak ko sem dobila inštrukcije od Flo, me je tale tehnika kar malo posrkala vase. Sumim na alkoholne hlape ha ha ha.

Kakorkoli, belo pearl maso razvaljamo, posujemo sol, naredimo kakšne zarezice, poškropimo z alkoholom in nakapljamo alkoholne tuše. Posušimo ( pomagamo si lahko tudi s pištolo na vroč zrak, fenom) in režemo... metulje, krogce, ribice ali samo pravokotnike. Pečene namočimo v vodi, da se raztopi sol, barvo lahko na kakšnih mestih tudi pobrusimo, še malo laka in to je to.

Danes vam pokažem nekaj izdelkov narejenih skupaj z učiteljico, jutri pa čisto moji poskusi.





Flo hvala, dobra učiteljica si :-)

9 komentarjev:

vesna pravi ...

Kako lepo je prebirati tvoje strani - vedno je nekaj novega, zanimivega, izvirnega..

K pravi ...

Meni so všeč :)

Suzana pravi ...

Tole prav dobro izgleda! Prav lepe barvne kombinacije.

Renata pravi ...

Aha, malo posoliš, pa malo alkota, pa je ... :-) Krasne kombinacije barv!

Nena pravi ...

simpel kot pasulj a ne? :)

majcha pravi ...

Tile so pa hudi :)

Alenka pravi ...

Ti si pa super učenka!!Zelo lep nakit si naredila! Pa praviš, da je easy???

mimoza pravi ...

Tole pa res zgleda super! Čakam nadaljevanje...

flo pravi ...

evo ti ga na; prebrana navodila + materjal = dobra učenka. O učiteljici škoda zgubljat besed :-) je čist v quilling padla

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca