torek, 3. september 2013

Čestitka za zlato poroko

50 let skupnega življenja ni malo.Verjetno bi slavljenca lahko napisala celo knjigo spominov; prijetnih, prijaznih, žalostnih.Tudi ti so del življenja in verjetno nas na nek način tudi ti bogatijo, prinašajo življenske modrosti, ki jih potem skušamo prenesti tudi svojim otrokom.

Ne vem zakaj sem imela asocijacijo na rjavo, malce vintage čestitko. Kar nekaj časa sem porabila za ustvarjanje rožic, postaranje, sestavljanje. Ni mi žal :-)









Pa pokažem še tole poročno čestitko, če smo ravno pri porokah...razlika med njima? Točno 50 let, ljubezen, spoštovanje, prilagajanje mladoporočencev bo moralo biti močno, da bosta dohitela zlatoporočenca. Ampak kot pravi citat na čestitki ( štampiljka, kupljena v Ustvarjalnem dotiku)...V sanjah in ljubezni je vse mogoče... pa še res je!



Uživajte življenje in imejte se radi!

8 komentarjev:

Danica pravi ...

Obe čestitki si naredila zelo lepo.Všeč so mi rožice iz časopisa. 50 let skupnega življenja res ni malo.
Lp Danica

moi pravi ...

Obe sta krasni in bogati. Seveda je za zlato obletnico bogatejša.

Vladuška pravi ...

Prva je bogata in zelo ji pase ta vintage izgled. Verjamem, da si se precej nadelala s temi rozicami, ampak definitivno se je splacalo, ker je krasno izpadlo. Drugi pa si lepo nadela bolj svezo in mocno barvo, ki naj jima da zagon na novi skupni poti. Se mi zdi, da si s temi rozicami, novimi krasnimi sablonami in ostalimi izrezi nasla nov osebni stil, ki mi je zelo vsec.

Hali pravi ...

Hvala dekleta <3!

vilinke pravi ...

Zelo lepi voščilnici,kot vse tvoje poročne
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Prva je čudovita v vintage stilu. Zelo lepo si jo sestavila. Rožice so mi zelo všeč. Druga pa je mladostna in sveža :-)

Renata pravi ...

Krasni obe, prva prav bogata za tako obletnico. Rdeča, pa ta prava za ljubezen.

Biljana pravi ...

Tudi jaz jima čestitam! Voščilnica je pa vreda vsakega truda, odlična in fenomenalna!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...