ponedeljek, 9. september 2013

Metulji na čestitkah

Nastale so že en čas nazaj, ko je sijal sonček in so se metulji podili po našem metuljniku ( tudi ta je že porezan - umetniško delo mojega moža in njegove žage - o tem ne bi izgubljala besed, ker sem komaj pomirila svoje živčke he he he).

Ugotovila sem, da vse premalokrat uporabljam štampiljke, ki so v moji zbirki...


Tudi suhega embosiranja...

Metulj je odtisnjen na bel šeleshamer, posut s prozornim embosing prahom in potem senčen z distress blazinico.

Tri različne barvne kombinacije, 3 različne embosing srajčke in malce več uporabljenih štampiljk.
Preživite lep ponedeljek!

4 komentarji:

vilinke pravi ...

Lepe voščilnice,pri tebi mi je še posebej všeč to,da narediš voščilnico v različnih barvnih kombinacijah
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Čudovite, nežne, metuljčkaste :-) Zelo so mi všeč. Super, da si naredila več barvnih kombinacij.

Simona pravi ...

Res lepe so.

Anonimni pravi ...

Vrlo su lijepe sve tri.
Lp, Sonja.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...