petek, 23. november 2018

47/2018

Tokratni izziv je namenjen temi - Snežne krogle :-)


Sem se znašla in izdelala snežene krogle s pomočjo nožkov, ki sem jih našla doma.

















In vesela sem, da sem postala zmagovalka zadnjega - barvnega izziva :-)

CCT in galerija meseca novembra Najlepšega para ( smreki, napis)

4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Čestitke za zmagovalno voščilnico! tudi ta serija voščilnic je TOP - super si se znašla :)

Goga pravi ...

Kako fino si se znašla. Zelo so mi všeč tvoje snežne krogle. Super so.
Lp Goga

Andreja pravi ...

Kako super si se znašla in naredila lepo snežno kroglo :-)) Čudovito sceno s ustvarila v njej.
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown. Pridi spet!

AlisonC pravi ...

A beautiful scene. You make the simple very special. Thanks for joining in at 52CCT

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.