nedelja, 11. november 2018

Vabila za petdeset let

Prijateljica me je prosila, da ji ustvarim vabila za praznovanje Abrahama. Ni imela nobenih želja, ne okoli oblike, ne barve, ne motiva. Mhmhm ja, včasih je to še težje, kot imeti vsaj nekaj usmeritev.


No najprej sem izdelala nekaj vzorcev, različnih, da sem videla, kaj ji je vsaj približno všeč.







Odločila se je za prvo varianto. Za barvo pa spet ni bila čisto prepričana... mogoče oranžno, rumene ne, modre ne :-)
In ko sem gledala kakšne papirje imam doma na zalogi, mi je prišla pod roke ta nežna oranž, oz. bolj marelična in sem si rekla, to je to... Ustvarila, predala, zelo so ji bila všeč in meni tudi :-)



35 jih je bilo v vrsto, prav luštna so bila takole na kupu...











3 komentarji:

Nataša pravi ...

Čudovita so. tudi meni je ta kombinacijo, ki je bila izbrana najbolj všeč.

Zvonka pravi ...

Res so krasna, vse od barve do šablon.

Ne-Ja pravi ...

Toel pa je bila orngi serija. Čudovita so,tale šablona s pikami pa prav lepo "podpre" nežnost cvetka :)

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...