sreda, 7. november 2018

Mala šola prazničnega ustvarjanja 6

Uf že spet sem v zaostanku z domačimi nalogami. :-)


V šesti nalogi, nam je Vladka prikazala izdelavo krasne voščilnice z angelom, ki trosi zvezdice. In naloga - naj bo vsaj nekaj zvezdic na voščilnici. Jaz sem izdelala za prijateljico, ki obožuje te Tinine medvede eno, recimo zimsko easel čestitko :-)


Podnevi izgleda tako...






Ponoči pa takole :-)



Mala šola prazničnega ustvarjanja
Galerija meseca novembra Najlepšega para






4 komentarji:

Helena pravi ...

Čudovita je - podnevi in ponoči. Zelo lepo si ustvarjala.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako lepo zasveti v temi!!! Obe različici,svetla in temna, sta mi zelo všeč! ;)

Metuljčica pravi ...

O kako super. Všeč mi je ozadje, lučka....Lepo si si to zamislila.

Vladuška pravi ...

Lepo zasveti v temi in zvezdnato nebo tako še bolj pride do izraza.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...