petek, 25. januar 2019

Čestitki za 60 let in ena kar tako :-)


Tale je malce večjega formata. Lovila sem velikost kuverte - amerikanke v zlati barvi, kjer so bili shranjeni boni.

Ker je bila poslana po klasični pošti, sem jo ustvarila manj 3d kot ponavadi, sem pa po dolgem času uporabila tulipane Najlepšega para :-)


In še dve za 60 let... v bistvu je bila najprej ustvarjena modra, pa so rekli, da to pa ni za žensko ( stereotip o modri barvi) in sem izdelala zelo podobno v rdečem...





In tale bo ostala za rezervo, vsekakor za žensko, saj moškemu pa tudi ne moremo poslati s toliko rožami in vrtnicami :-)




1 komentar:

Valerija pravi ...

Lepo si ustvarjala. Vse so mi všeč, še posebej pa me je pritegnila modra.

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.