sreda, 16. januar 2019

Ko me inspirira #68

Vladka in Tina sta nam tokrat v inspiracijo ponudili Barbarino čestitko z venčkom. Ja, jaz srečnica, jo imam doma in ja navdušena sem nad njo.





Tako sem si vzela nekaj časa in sestavila tudi jaz svoj venček.
Uporabila sem ostanke papirja, ki mi je ostal, mislim da od zahval za Matevževe učitelje :-)


Izdelala sem venček, zlepila vejice, smrečje, dodala gumbke ( ostanek ene sestrine ogrlice, prav tako mini, mini perlice), z belo tempero malce namazala listke in posula z "ledenimi kristalčki"










Prilepim v galerijo "Ko me inspirira"  in galerijo meseca januarja Najlepšega para.

5 komentarjev:

Helena pravi ...

To pa ni več zimski, ampak kar ledeni venček :) Krasen je in lepa voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

WAW, noro všeč ideja in izvedba tega ledenega lepotca :)

oldpunca pravi ...

Krasen ledeni zimski venček. :-) Pa še ostanke ti je uspelo porabiti. Pridna. :-)

Vladuška pravi ...

Lepo si dosegla videz ledenega venčka. Pa srečnica si, ko imaš še tokratno inspiracijo kar doma :)

Tina pravi ...

Hali, tvoje poledenelo zelenje mi je izjemno...krasne so!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca