petek, 22. februar 2019

Spotlight tehnika - 229.izziv Craft-alnice

Predolgo že nisem sodelovala na Craftalnici , tokrat me je pritegnil ta izziv. Za spotlight tehniko še nisem slišala, hitro sem malo preverila, kaj pravi stric Google in včeraj sem se lotila dela. Danes vam pokažem enega od izdelkov.


Morala sem preizkusiti tudi nove štampiljke in šablone Najlepšega para - magnolijo. Lepe so, mislim, da mi bodo poleg marjetic najljubše in zelo uporabne. Tina nam pa tako zmeraj pokaže toliko raznih primerov uporabe, da ni strahu, da bi bile neuporabljene :-) Najprej sem na bel karton odtisnila cvetove magnolije, listke. Potem sem odrezala krog, vzorec se pobarvala z barvicami in potem izrezan krog podložila z moss gumo ter ga vrnila nazaj na mesto, kjer je bil izrezan.






Navdušena sem nad efektom, ki je nastal :-)




Izdelek prijavljam v Craft-alnico na 229 izziv in seveda v  galerijo za mesec Februar 2019 Najlepšega para.



7 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

WAW, brnako tole čudovita voščilnica in res čudovit efekt :)

Tina Z. pravi ...

uf, kako lepo, noro, noro!!

oldpunca pravi ...

Fantastično! Lepo je preizkušati nove tehnike. Tebi je ratalo že takoj na začetku. :-)

AndrejaM pravi ...

S tvojo postavitvijo, tehniko "spotlight" in izbranimi barvami so magnolije res zacvetele! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Ursula pravi ...

Lepe barve! Magnolija pa 🔝

Goga pravi ...

Čudovito si se lotila zahtevane naloge. Magnolija je kot prava.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja voščilnica in zelo lepo si uporabila "spotlight" tehniko :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca