torek, 26. februar 2019

Spotlight tehnika - 229.izziv Craft-alnice - tretjič

Evo me še trtja in seveda zadnja prijava na Craft-alnico.
Tokrat sem se poigrala s slončki Najlepšega para.










Izdelek prijavljam v Craft-alnico na 229 izziv in  v  galerijo  meseca Februarja 2019 Najlepšega para.


6 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

WAW - popolnoma si me navdušila z obema barvama :)

oldpunca pravi ...

Prav lušno si naštemplala ozadje in osvetlila slončka. :-) Zelo lepi voščilnici.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Iiiiiiii slončki v tej tehniki.....!!!!

Majda pravi ...

Tudi tebe je tale spotlight tehnika čisto začarala - še sreča, toliko lepega si ponovno prikazala. Čisto si me navdušila!
Hvala za marjetke, tako zelo so mi polepšale zaključek dopusta!
Objem k tebi, Majda

Goga pravi ...

Fantastične spotlight voščilnice. Slončki so krasni.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Simpatični sta tvoji voščilnici :-)) Lepo si prikazala "spotlight" tehniko.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...