ponedeljek, 25. februar 2019

Spotlight tehnika - 229.izziv Craft-alnice - drugič




 Danes vam pokažem še dve voščilnici za izziv Craft-alnice - spotlight tehnika. Za drugo nisem čisto prepričana, če ustreza, saj me je barvanje malce zaneslo in sem pobarvala tudi dele, ki niso izrezani. :-)








Izdelek prijavljam v Craft-alnico na 229 izziv in seveda v  galerijo za mesec Februar 2019 Najlepšega para.






6 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, kako ti je tole lepo uspelo!

oldpunca pravi ...

Vau, kako sta lepi! Krasno si pobarvala rožice in lepo osvetlila detajle. :-)

Zvonka pravi ...

Prva je top.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Krasne, sploh magnolije.....

Ne-Ja pravi ...

Čudvoto baravnje in res prva pade v oči zaradi spotlight efekta, druga pa že zaradi čudovitih mangolij, kaj šele postavitve in barvanja :).

Andreja pravi ...

Krasna je tvoja voščilnica in zelo lepo si uporabila "spotlight" tehniko :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno.

Ta druga lepotička pa krasni mojo poličko ... Hvala ti iz srca!

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...