sobota, 8. junij 2019

23/2019

Barvni izziv na 52 CCT.
Barvni izzivi so zmeraj fajn, sploh takrat, ko imamo na razpolago barve, ki niso ravno tipične za prazničen čas.


Moj prispevek je tale. Ne morem se odločiti, ali mi je všeč ali ne :-)



Pa takole ko jih gledam na kupu, mi niti ni tako slabo, le malo sme imela težav s snežinkami, ki sem jih delala po lepljenju bunkice, ker mi je bilo ozadje pusto. No definitivno bi bilo lepše, če bi to naredila prej. Ja, na napakah se učimo, časa za popravni izpit pa ni bilo.
Upam, da bo šla naši maturantki danes matematika bolj od rok :-)


Prekrasno soboto!

1 komentar:

Fabiola pravi ...

quelle jolie babiole de Noel Branka, si joliment décoré sous ce ciel d'hiver, biz

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.