četrtek, 6. junij 2019

Sivka Najlepšega para

Tina nas je z novo kolekcijo prav lepo "pocrkljala". Sivke sem seveda morala imeti pod nujno. Prva je nastala tale čestitka, ki je, upam, že pri slavljenki.




In potem sta nastali še okrogli kartici - zahvale za vzgojiteljici. Privezani sta bili na vrečke s sivko...


Ker je bial zahvala tudi za vzgojitelja, sem njemu namesto sivke dala jagode :-)




5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudoviti izdelki. Sedaj si me spomnila na jagode, jih moram tudi sama vzeti kaj v roke, sedaj je njihova sezona ;)

Ne-Ja pravi ...

Super si uporabila sivko in, presenetila pa si me z jagodami - super ideja :).

Helena pravi ...

Draga Hali, ja je že pri meni :) Hvala in prečudovita je!
Tudi zahvalnice so mega.

oldpunca pravi ...

Krasna sadno - zeliščna objava. :-) Šopek sivke je čudovit. Lepo si sestavila voščilnico. Všeč mi je, kako si postavila napis. Zahvalnice so tudi zelo lepe.

Tina pravi ...

Kako lepo...jagode in pikapolonice, pa sivka...tako zelo lepo si jo uporabila...tvoji šopki so mi tako lepo naravni...

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.