sreda, 5. junij 2019

Darilo za obletnico poroke



Naredi mi "šparovček", kamor bomo dali denar za potovanje v Turčijo. Pa sem šla, najprej v lov za primerno pločevinko, potem pa akcija okraševanja.Ker je bil pokrov plastičen, se akrilna barva  ni prijela nanj, tako da sem potem naredila tak hand made pokrovček s pomočjo krogov, spodaj pa izrezan manjši krog iz moss gume. Tako bota imela za večkratno uporabo tale šparovček. Če bosta vsak dan do naslednje okrogle obletnice vrgla vanj kovanček ali dva, se bo kar nekaj nabralo :-)



Pločevinko sem potem pa še prilepila na kartonček, da sem lahko dodala še nekaj rožic in kovček :-)






6 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hudo lepa in koristna stvar...upam da bo velikokrat zacingljajo in se bodo uresničile vse želje, ki so s tem povezane.

Ne-Ja pravi ...

Branka tako lepo si zapakirala šparovček...že zaradi tega se bo bolj pogosto znašel kakšen € notri. Fantastična reciklaža :).

Valerija pravi ...

Čudovit šparavček si naredila. Zelo všeč mi je izbor barv in okraskov.

Renata pravi ...

Dobra ideja, prav lepo si ga okrasila.

Helena pravi ...

Naj bo ta prekasen šparovček velikokrat v "uporabi", da se bo hitro napolnil in uresničil željo. Super preobrazba.

oldpunca pravi ...

Naj ga le pridno in večkrat napolnita, da se bosta lahko potepala! :-) Krasno si ga okrasila.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca