nedelja, 1. november 2020

Izziv #12 - Karkoli

 Pozdravljen nov mesec in pozdravljen nov izziv v Veseli hiški.

Ta mesec ne bo pretežka naloga, saj je že samo stanje povsod dovolj težko :-)

Jaz se že malo pripravljam na praznike. Na veseli december. December bo točno takšen, kot si ga bomo zaželeli. Morda bo prav letos tak, kot smo si ga od nekdaj želeli. Doma, na toplem. Podarili si bomo tisto, kar si najbolj želimo - čas, domače dobrote in morda kakšen izdelek.

Me je kar sram, ampak se niti ne spomnim ali je tale sizzix šablona svetilke pri meni leto ali morda že dve. In ja uporabljena je prvič In neee, ne bo zadnjič, saj je res ljubka in morda bodo to darilca za moje prijatelje...

Vsako stran sem okrasila z zelenjem in božičnimi zvezdami






In notri postavimo svečko. Seveda baterijsko in takole lepo sveti ponoči :-)









4 komentarji:

Majda pravi ...

Kako je lepa Branka, resnično čarobno darilo!!! prepričana sem, da jo boš uporabila še in še. Ob njej se bo pogrela marsikatera dobra duša :-)
Ti pošiljam velik objem, Majda

Valerija pravi ...

Zelo lepa svetilka in res bi bilo škoda, da šablone ne bi uporabila znova in znova. Čudovita ideja za darilca, ki bodo vsakemu prejemniku polepšala praznike.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita lanternica za svečko. Pozdravček Tamara

Ne-Ja pravi ...

Kako čudovita laternica :).

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...