četrtek, 12. november 2020

MŠPU 8 - 8

Zdravje me je malo položilo v horizontalo, ampak hvala bogu ne toliko, da ne bi mogla ustvarjati. Dopoldan sem ustvarjala, da sta moja študentka in dijak lahko v miru opravljala delo na daljavo, mama pa je dala mir med papirji, barvami.

Eno nalogo sem še v zaostanku ( Vladkina interaktivna) , ampak sem pa naredila zadnjo Tinino, srce, oz. lesene deske. 

Kako zelo imam rada ta efekt lesa, sem ustvarila kar dve praznični na to temo :-)









5 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Lepo si ustvarjala,kljub temu,da ti je zdravje ponagajalo.

Valerija pravi ...

Kako čudoviti sta obe. Lepo leseno ozadje si naredila.

Tina pravi ...

Jej, kako sta mi krasni! Všeč mi je, kako si položila deske ;-) in pa srce si tako lepo izrezala...

Cvetoči travnik pravi ...

Sem vesela, da si kljub rahlejšemu zdravju še lahko ustvarjala in seveda naredila super "lesene" izdelke. Bodi lepo in želim ti ponovni izlet na Srebotnik (upam- da sem si pravilno zapomnila tvojo priljubljeno destinacijo).Lep pozdrav in vse dobro Andreja

Vladuška pravi ...

Čudoviti sta, tako toplo praznični.

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.