ponedeljek, 16. november 2020

MŠPU 8 - 9

 Še eno nalogo sem imela na dolgu in sicer interaktivna voščilnica na način kot nam je pokazala Vladka. 

Jaz sem ustvarili tole interaktivno voščilnico. Hvala Vladko za res lep prikaz in kljub pomanjkanju moss gume sem nekako uspela ustvariti tole potujočo skodelico 😉





MŠPU 8, galerija meseca novembra, nova kolekcija





5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

S skodelico pa mi ne bi padlo na pamet in odlično izpade. Tako sladka in zabavna voščilnica.

Glenna's craft pravi ...

Fantastična je! Me prav prime, da bi si šla skuhat eno vročo čokolado :)

moi pravi ...

Z belimi pikami na rdeči podlagi me vedno kupiš. Ta naloga mene še čaka, ti pa si jo lepo izpeljala.

Tina pravi ...

Jej, kakšna ljubkost. Skodelica na čudoviti zasneženi pokrajini...kako lepo!!!!

Nataša pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja interaktivna voščilnica. Super si to izpeljala.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...