petek, 27. marec 2015

Čestitka za 40.let

Shaker - tresočka ...
V notranjosti perlice, sequini, naštancane rožice







Čestitko prilepim tudi v marčevsko galerijo Najlepšega para. Vrtnice in številke so Tinine :-)

Preživite lep vikend!

11 komentarjev:

Klara pravi ...

Prečudovita... :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Lepa lepa!In vse tako fino pokombinirano! ;)

Renata pravi ...

Hali, ti razturaš. Ne morem se je nagledat. Rolam gor, dol, približujem, čudovita.

oldpunca pravi ...

Čudovita tresočka! Izrez mi je zelo všeč. Pa nežen rožast papir in seveda vrtnica. :-))

vilinke pravi ...

Vidim da niso samo mene zasvojile tresočke,super si to naredila.
LP Vilinke

Mojca pravi ...

zelo krasna tresočka! všeč so mi nežne barve. lp

Mojca pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Unknown pravi ...

uuuu lepa je tresocka hihi:))

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vidim, da si pospravljala po predalih in vse lepo zmetala v tresočko. Zanimivo in koristno. Lepa je. čao

Tina pravi ...

Hali, zelo je lepa...in pri tebi vedno hitim h koncu objave, da vidim še notranjost :-).

Ne-Ja pravi ...

Čudoivta, sploh ker si tako dodelala notranjost :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca