ponedeljek, 16. marec 2015

Kuverta za abrahama

Po eni bolj živahni kuverti za denar oz. darilne bone, sem tokrat naredila eno malce bolj umirjeno - vintage.






Nisem ujela dnevne svetlobe, da bi bile barve bolj resnične...a vseeno, naj bodo za arhiv :-)

Lep začetek delovnega tedna vam želim!



14 komentarjev:

Kefa pravi ...

prečudovita...moje barve, meni všečen stil <3

Ne-Ja pravi ...

Fantastična je :)

Danica pravi ...

čudovita je!
lp Danica

Simona pravi ...

Velikokrat se ob tvojih izdelkih sprašujem, le kako ji to uspe? Bogato, pa vendar vsega ravno prav, da ne izgleda preveč in kičasto. Krasna je.

Simona pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Janja pravi ...

Čudovita kuverta. Lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

A bejš no, sem mislila, da se boš ti umirila z ustvarjanjem in ne z umirjenimi izdelki...te ne dohajam...sorry.
Ta stil ti najbolj leži, saj si mojstrica v barvah ampak vintage stil...ta je pa tvoj, pa reci kar hočeš. Več kot čudovita je ta kuverta. čao (daj prosim malo v rikverc)

Kristina pravi ...

Enkratna kombinacija - čestitke ti res kar "frčijo" izpod prstov, ena lepša od druge.

helena pravi ...

lepa in elegantna!

oldpunca pravi ...

Všeč mi je tvoja vintage kuvertica. Zelo lepo si jo okrasila. :-)

Goga pravi ...

Ooo, krasna je. Bogato je okrašena in tako elegantna <3.
Pozdravček L.

Helena pravi ...

Čudovita je in krasno narejena!

Unknown pravi ...

čudovita ustvaritev:)))

Vladuška pravi ...

Tisti kuhar je en zabavni možic in tale vintage je lepa.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca