petek, 13. marec 2015

Čestitki za Abrahama

Včeraj sem pokazala prvo, danes pokažem še drugi dve, ki sta imeli malce napotkov kakšni naj bosta :-)

Ena je - z rožami. Našla sem zalogo osnov od čistih začetkov mojega ustvarjanja...Saj veste čez sedem let vse prav pride...in res je prišlo :-)


Druga je bila malce bolj posebna - s fotografijo slavljenca, ki opazuje eno bejbo na plaži :-). Ne poznam ozadja zgodbe, ampak se grem stavit, da je zabavna :-). Najprej sem mislila "bebo" odtisniti in pobarvati, a sem se na koncu odločila , da kar eno fotografijo vroče bejbe sprintam iz neta, da ne bo preotroško :-)




Če vas za vikend čaka kakšna zabava - uživajte. Sicer pa tudi počitek, knjiga ustvarjanje paše, ane?

7 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale druga s hudo bejbo bo pa res zažgala, ker je tudi njegov izraz ravno pravšnji...samo ne vem, če bo njegova žena tako navdušena. Krasni sta. čao

MOJCA BOŽIČ pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mojca pravi ...

Obe sta čudoviti! lp

Ne-Ja pravi ...

Vsaka posebej ima svoj čar. Zelo domiselno si postavila sliki na drugi in zagotovo zadaj stoji dobra zgodba :)

oldpunca pravi ...

Klasična modra čestitka z rožicami vedno zažge. :-) Zelo je lepa. Spodnja pa bo gotovo glavna tema na žurki. :-)) Super si zadela želje naročnika.

Unknown pravi ...

opala bejba zaziga:))) dobr da vem kam se obrnit cez dve leti ko bo imel prjatu 50 pa je treba eno uspicit:))))

vilinke pravi ...

Ta druga je pa res nekaj posebnega in mislim da si se prav odločla s bejbo iz neta.
LP Vilinke

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca