petek, 6. marec 2015

Izziv#129 - Povej z verzom

Povej z verzom, so rekle punce na craftalnici. In sem povedala...

Na tale papir sem kar malce pozabila, pa tako primeren je za tale mesec, ko se narava prebuja, prve narcise so že pokukale na plano. Še malo sončka pa bodo tudi prvi cvetovi že tu...





Smeh je pol zdravja, ne pozabite...


12 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O še ena prekrasna
lp Tamara

leycika pravi ...

Uporabila si zelo lep papir. Krasna je :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čudovit papir ...krasna voščilnica, kar se pa smeha tiče....vse je res. čao

Mojca pravi ...

Tudi mene je pritegnil lep papir in krasen verz si uporabila. lp

oldpunca pravi ...

Papir, ki si ga uporabila, je prekrasen, napis pa lepo paše zraven. Vidim, da si še kar pri harmonikah. :-)) Čudovito!

Danica pravi ...

Čudovit papir si uporabila za to posebno obliko voščilnice. Lepa.
Lp Danica

Unknown pravi ...

vau lepo:))

Vladuška pravi ...

Lepo ustvarjalno si zajadrala v marec. Vidim, da pri tebi še vse cveti :)

Ne-Ja pravi ...

Cvetoče in prav pomladno si zakorakala v marec- všečno :)

Goga pravi ...

Ooo, čudovita je, tudi v mojih zalogah se skriva takšen lep papirček. Si me spomnila nanj :).
Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

Tanja E. pravi ...

Čudovitemu papirju si s svojo kreacijo namenila krasno poslanstvo, z verzom je čudovita celota, ki je bi bil vesel vsak prejemnik, srečno na izzivu, LP:)

Andreja pravi ...

Res lepi papirčki :-)) Lepo si ustvarjala.
Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca