torek, 31. marec 2015

Orhideje Najlepšega para

Prejšnji teden sem sama sebe pocrkljala z novo šablono in štampiljko orhidej Najlepšega para.

Vladka nam je pokazala par trikov okoli barvanja, ki sem jih pogledala šele po mojem barvanju :-)

Nastali sta dve čestitki, ki sta že pri prejemnicama :-)

V vijola...



 In ena v roza odtenkih...


Čestitki prilepim v galerijo Najlepšega para in na izziv Pomlad ustvarjenja za ustvarjanje - Rože



14 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Vidim, da sva se držali podobnih barv. Se mi zdi, da ti odtenki kar posrkajo vase. Ti čipkasto robovi obema dodajo romantičnost in pomladno zasanjanost :) Hvala, da "cvetiš" z nama :)

Kristina pravi ...

Oooo, sem ponosna lastnica druge. Čudovita je!!! Najlepša hvala, da si mi polepšala dan!!!!

Keti's Projects pravi ...

Joj, druga je čudovita s packastim ozadjem in obrobo. Vladkini triki pa so itak super. Kaj bi mi brez nje ;-)

Renata pravi ...

Čudoviti voščilnici. Tinin komplet je res super. Uporaben na več načinov, saj kateri pa ni.

Unknown pravi ...

lepo si ustvarila:)))

vilinke pravi ...

Zelo lepo ta štampiljka je tudi meni padla v oko,bom jo morala jaz tudi kupiti ko vidim kako lepo vse ustvarjate z njimi.
LP Vilinke

oldpunca pravi ...

Kako lepo si sestavila obe štampiljki! Vau! Ideja in pol. :-) Vse pohvale za čudovito barvanje. Našpricano ozadje mi je zelo všeč. Tudi notranjost si lepo okrasila. Mislim, da smo počasi že vse zrele za ustanovitev kljuba ljubiteljic Tininih izdelkov. :-))

McCrafty /Klavdija pravi ...

Prekrasni sta in v živo še lepše...hvala še 1x :)

Helena pravi ...

Hali, tvoji voščilnici sta prekrasni. Nežni in krhki.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ena lepša kot druga! Izbrane barve so čudovite!

Dusi pravi ...

Tako lepe, nežne... čudovite :)

AndrejaM pravi ...

Lepo, všeč mi je čipkast rob zelo lepa notranjost, ki prejemnika zagotovo prijetno preseneti!

Tina pravi ...

Hali, prekrasne so in ti vedno potegneš kakšne mali trikec iz rokava...kot sta tisti lepi modri orhideji...

Ne-Ja pravi ...

WAW, čudoviti sta. Sem ostala z odprtimi usti poleg :).

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...