četrtek, 19. oktober 2017

CAS voščilnica


 CAS ni rano moj stil, ampak so mi všeč in včasih se malce potolčem po prstih in ne dodajam rožic, listja in gaze :-)
Kitajci so mi pomotoma poslali tole šablono kaktusa ( namesto kanglice in trave). In takole sploh ni slab, kaj? In tudi še kar uporaben je, tudi za kakšno mixed media sliko inp.



Okvir sem izrezala s pomočjo Najlepšega para in ga pobarvala z distress blazinico


Prav tako sem z distress blazinico pobarvala kaktus in distress oxide lonček.

In v notranjosti dobre želje...


Prilepim v galerijo meseca oktobra Najlepšega para :-)

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna je! Rada imam kaktuse in obožujem to pomladno zeleno barvo. Super!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Res je fantastična CAS voščilnica....zelena pomirja. Hvala zanjo draga Branka,za lepe želje in dodatke tudi.

Keti's Projects pravi ...

Krasna je!

Helena pravi ...

CAS voščilnic pri tebi res nisem vajena, vendar ti gre odlično od rok :) Meni je enkratna.

Biljana pravi ...

Ja, sicer ne vem kaj bi naj ti poslali, ampak meni so kaktusi res prisrčni. Super voščilnico si naredila.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo CAS voščilnico si naredila. Jaz imam rada kaktuse :)
Lp Danica

Valentina B pravi ...

Obožujem kaktuse! So pa to rožice, ki edino preživijo pri meni. :)
Tvoja je zelo simpatična in preprosto lepa. Všeč mi je, ker si ga postavila sredi voščilnice. Res pomirja. Še dobro, da so se Kitajci zmotili. ;)

moi pravi ...

Ha-ha, ti kitajci :) No, pa si vseeno lepo uporabila novo šablono, ki sploh nisi vedela, da jo potrebuješ.

oldpunca pravi ...

No, tokrat so ga pa Kitajci pobiksali v pravo smer. :-) Krasen kaktus in krasen CAS.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...