nedelja, 22. oktober 2017

Čestitka za strastno "štrikarco"


Sem poskusila, če mi še gre od rok - pletenje namreč in sem en detajl napletla...

"Spletla" sem tudi košarico, ki sem jo oblekla v tkanino in dodala volno in nekaj rožic - le te res en morejo manjkati, ane?



Naročnica je bila navdušena in verjame, da bo tudi prejemnica. Baje je njena najljubša barva rumena... ja včasih se zvezde obrnejo tako, da me nagovori ravno papir, ki paše prejemniku.
Prekrasno nedeljo...

8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Super je, všeč mi je tvoje štrikanje :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Prava mojstrovina...bravo lepo s napletla.
Lp,Danica

Zvonka pravi ...

Super si se znašla in ustvarila krasno kuverto za štrikarico.

Biljana pravi ...

Krasna ideja s štrikanjem . Lepa voščilnica.

Helena pravi ...

Ooo, kakšna dobra ideja. Tudi pletenje ti gre super od rok.

vilinke pravi ...

Zelo dobra ideja in res super narejeno.
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

svetovna!

VEANA R. pravi ...

WOW! Neverjetna ideja in odlično izpeljana ! No, rekla bi, da si pa ti prava štrikarica z papirjem...<3

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...