torek, 24. oktober 2017

Izziv #197 - TORTA

Dekleta na CRAFT-alnici so rekle torta. Kako sem bila vesela, resnično, ena taka fajna brca v rit, da končno, po moje po dveh letih kar je doma, prvič uporabim šablono torte in sestavim vsaj košček ali dva.
Tako vam danes pokažem prvi košček, sadni, skupaj z Najlepšim parom in izrezanim sadjem.
Kaktus je na torti zato, ker ima slavljenec rad kaktuse in jih ima kar nekaj v svoji zbirki.
Pri izdelavi pa mi je kapnilo, da bi namesto bankovca prav krasno pasali v košček torte tudi kovanci po 2 evra, če je že rojstni dan v znamenju števila dva :-)









Ker sem uporabila tudi šablone Najlepšega para, prilepim v galerijo meseca oktobra in seveda v CRAFT-alnico.
 




10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Fantastičen kos tortice....vse štrli od nje...pa še kaktus tako lepo paše zraven.

Damjana pravi ...

Čudovit košček torte. Kot da ne bi bil tvoj prvi. Slavljenec je bil zagotovo navdušen.

Biljana pravi ...

Oh, čudovita torta, slavljenec bo navdušen.

Helena pravi ...

Zanimiv tematski košček torte.

Goga pravi ...

Čudovita tortica, limonce ji res pašejo, pa še presladka ni zaradi njih.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Moje drobtinice23 pravi ...

Slastno zgleda tvoja tortica. Všeč mi je, da si uporabila sadje.
Lp, Danica

oldpunca pravi ...

Zelo lepa in zanimivo okrašena tortica. :-) Vedno ti uspe, da je tvoj izdelek slavljencu pisan na kožo. Všeč mi je ideja s "polnilom". Malo bo težja, ampak toliko bolj zanimiva. :-)))

Andreja pravi ...

ooo kako lepo, da te je tako zelo navdušil moj izziv ...
Čudovit kos torte si naredila in ga prav zanimivo okrasila. Lepih barv je!
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Lušna sadna torta. Baje so eni kaktusi tudi užitni, samo bodice je treba odstranit ;) Lepo, da smo te zbezale iz cone ugodja in si se lotila še torte ;) ter se nam pridružila v CRAFTalnici.

vilinke pravi ...

No vidiš, prav pridejo izzivi, da uporabimo šablone, ki bi jih drugače potisnili še malo na stran in počakali. Tvoja torta izgleda prav slastno s tem sadjem. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri CRAFT-alnici.
LP Vilinke

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...