ponedeljek, 9. oktober 2017

Čestitke za moške

Tale je bila za mojega strica in je bila poslala po pošti... Motiv trte in grozdja je zmeraj pripraven za kakšno izdelavo na hitro, kaj?



Tale je bila za šestdesetletnika, ki ima rad morje, jadranje, potovanja. Morda bo kdaj šel z jadrnico okoli sveta, kdo ve...





Tale pa za zelo aktivnega petdesetletnika, ki ima ogromno hobijev, izbrala sem na koncu kitaro in takole zataknila 50 Najlepšega para :-)




Prilepim v galerijo meseca oktobra.... napis Vse najboljše, številke s šivi, note, pentlja...

8 komentarjev:

Janja pravi ...

Moške voščilnice vedno rada pogledam, saj jih ni veliko. Vse tri so krasne. Lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Obvladaš ni kaj, lepo!
Lp Danica

Biljana pravi ...

Vse so luštne, ampak tale druga je pa fenomenalna.

Goga pravi ...

Draga moja, kar preveč te zanemarjam, pa ne, da te ne spremljam, samo za komentiranje mi časa zmanjka.
Spet si bila fejst pridna in naredila take luštne moške voščilnice.Kuverte ala Hali so men itak vse po vrsti krasne, z grozdjem pa pri možakarjih nikol ne fališ.
Lp Lili

Tina pravi ...

Hali, kako zel mi je všeč, ker so čisto vse tako vesele in prežete s pozitivnimi barvami in postavitvijo. To so lepa leta, ko človek uživa v vsem, kar je spoznal in je prav je, da so vesela in razigrana - voščilnice pa tudi :-)))!

Vladuška pravi ...

Tebi moške voščilnice ne predstavlajjo prav nič težav. Občudovanja vredno.

Cvetoči travnik pravi ...

Hali, še dobro, da ti tako dobro sestavljaš te moške voščilnice in jih seveda tudi pokažeš:), včasih kakšna ideja hudo prav pride. Prav vse tri so odlične in tako na uho-kadar delam grozdje se na belega sploh ne spomnim:), pa vidim, da je tvoj zelo okusen:). Lep pozdrav, Andreja

oldpunca pravi ...

Vrhunski nabor moških voščilnic in super inspiracija. :-) Doma imam enako šablono globusa, pa sem se malo jezila, ker je svet obrnjen. Pri tebi pa vidim, da s pravilnim senčenjem komot prikriješ napako proizvajalca. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca