sreda, 12. april 2017

Čestitka za diplomo

Za mladenko, ki je končala študij strojništva, zato na njej tudi nekaj "strojniških" elementov :-) malce skritih he he




 



Vse uporabljene šablone so iz Najlepšega para, zato čestitko lepim v galerijo meseca aprila.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo si popestrila ta zvitek z izrezi in z elementi na ozadju, ki si jih verjetno dodala s pomočjo platične šablone.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Dobro da najprej preberem komentarje, ker sem že mislila napisat....ej, a nas ti zafrkavaš....kakšni strojni elementi!?!....saj mal sem pa tud jaz spoznam na šraufe, matice,.....Jaaaa, zdaj pa vidim, na modrem ozadju lepo očem prikrit zobnik.... Izvirno in krasno.

Majda pravi ...

Še ena čudovita :-)
Prijazen pozdravček, Majda

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Hihi, pa res :) Jaz sem tudi iskala šraufe in zdaj šla še enkrat gledat, pa vidim :)) Lepo domiselno, žensko, lepa voščilnica.

Tina pravi ...

Oh, super elegantno si skrila šraufe :-). Krasna je!!!

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...