torek, 11. april 2017

Poročna vabila

Nisem vam še pokazala poročna vabila, ki jih je izbrala nevesta. Pred kratkim sem vam pokazala vzorce. Sprememba je bila pri prstanih, izrazila je željo bo zlatih



Ena mini serija, za eno manjšo poroko :-) Pri izdelavi sem uporabila nožke Najlepšega para: kvadrat s šivi in sivko, zato lepim v galerijo meseca aprila :-)



5 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale juta fantastično paše ob strani...s sivko sta pa zmagovalen par.

NinaS pravi ...

Krasna vabila. Všeč mi je kako si srček skrila za sivko.

Majda pravi ...

Čudovita vabila s sivko, simbolom zaljubljencev, izraža pripadnost in spoštovanje - naj bo vsega tega obilo na njuni življenski poti.
Deževen pozdravček, Majda

Andreja pravi ...

Zelo luštna vabila :-)) Všeč mi je juta s čipko.

Tina pravi ...

Kako lepo...prstana na šopku sivke - zelo so mi všeč!

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca