torek, 6. junij 2017

Čestitke za prvi rojstni dan

Idejo sem našla na Pinterestu in sem potem malo preizkušala s katerimi krogi bi prišel najlepši medo. Nastale so tri za tri deklice, ki so praznovale prvi rojstni dan :-)






Prijavim v galerijo meseca junija Najlepšega para ( pentlje, številka, pravokotniki).

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Iiii, kako lušni medvedki! :-) Krasno si se poigrala s krogi. Res fantastična ideja.
Zadnje čase bolj malo komentiram, zato ti tukaj čestitam za vsa priznanja na CCT za praznične voščilnice. :-)

Moje drobtinice23 pravi ...

Ja pa iii kako simpatični medvedki, krasne voščilnice si naredila...to idejo si bom pa malo sposodila:)
Čestitke tudi z moje strani!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Lušno si se poigrala s krogi in prav cart medvedki so ratal. Čestitke tudi od mene (za nazaj in za naprej:-))....če slučajno kaj zamudim:-))

Vladuška pravi ...

iiii, kako ljubko in lušno.

Janja pravi ...

Čudovito si sestavila izreze. Medvedek je tako ljubek. Lp

Keti's Projects pravi ...

ooooo, kolk so kjut. Tile motivi s krogi so me očarali že pri Petu, pa se jih še nisem lotila. Bom morala res poskusit enkrat.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...