sobota, 17. junij 2017

Poročni v rjavi

Tokratna serija je v naravnih  - rjavo-bež kombinaciji, dodatek jute, čipk, vrvice...



 





In tale v velikosti A5







7 komentarjev:

vilinke pravi ...

Zelo simpatični.
LP Vilinke

Valentina B pravi ...

Meni osebno najlepša možna kombinacija za poročni dan. :)
Čudovite so vse po vrsti. Še posebej sta mi všeč tisti s chipboard izrezkom.
Prijeten ustvarjalni vikend želim!

Renata pravi ...

Krasna serija. Zelo dobra, barvna kombinacija.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ubijalska barvna kombinacija....še posebno prva kuverta mi je všeč....tebe bi morali klicati kar kuvertarska Hali, ker z njimi res fasciniraš.

Helena pravi ...

Same lepotičke. Tudi meni je barvna kombinacija zelo blizu.

Vladuška pravi ...

Izdelki z naravnim izgledom me vedno očarajo. Lepo si naredila.

Andreja pravi ...

Čudovite so in izbira naravne barve je bila krasna odločite :-))

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...