ponedeljek, 19. junij 2017

Tri voščilnice za 60 let

Kako se včasih vse zvezde obrnejo in v enem tednu dobim izzive za tri voščilnice - ženske za šestdeset let. Pri dveh sem imela proste roke in sta si podobni.


Pri tej sem uporabila krasne majhne rožice Najlepšega para in seveda številki :-)





Zelena je pa z vrtnicami...




Pri zadnji sem imela malce manj svobode, a lušten namig s češnjami, tako da je bilo ustvarjanje res užitek





Prilepim v galerijo meseca junija Najlepšega para ( številke, pentlja,...









6 komentarjev:

Sapfina (Barbara) pravi ...

O ja, vidi se, da si uzivala ob ustvarjanju, ker so krasne! Se vedno pa me puscas odprtih ust v hitrosti produciranja tako raznolikih izdelkov v tako kratkem casu! ;)

Moje drobtinice23 pravi ...

Moram priznati, da si zelo lepo ustvarjala za te tri 60-tke.
Češnjice so prav simpatične:)

Helena pravi ...

Sploh te ne morem dohajati :)
Fajn, ker si dobila naročila in jih izvrstno opravila.
Zelo lepe voščilnice.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tokrat si me zacoprala z zeleno....fantastična je!!!!! (tudi ostale niso "švoh" ampak zelena....pa saj sama veš, da s kuvertami znaš coprat in so vse zmagovalne!!!!

Vladuška pravi ...

Res zanimivo, da si dobila naročilo za 3 voščilnice za 60 let :) In dobro si to izdelala.

Andreja pravi ...

Ena je lepša od druge in vsaka zase svet :-)) Krasno si jih sestavila.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...