petek, 5. oktober 2018

40/2018

Pa smo že pri tednu številka 40, tudi tokrat barvamo na izzivu CCT, saj izziv traja 2 tedna.


Jaz sem tokrat odtisnila božično zvezdo in jo obarvala z distress oxidi




 






Prilepim na CCT





6 komentarjev:

Majda pravi ...

Božične zvezde še nisem barvala, morda pa se lotim tudi tega, saj si me ti s svojo čisto navdušila :-)
Prijeten vikend ti želim, Majda

Bernard Ryan pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
VEANA R. pravi ...

Čudovite barve!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Sem čutila na vodi, da je moj motiv....prekrasen je...Hvala draga frendica še za eno lepo voščilnico....da o tako lepem in izvirnem voščilu sploh ne govorim....HVALA!!!!

AlisonC pravi ...

Beautiful bright and festive colours. I like the diagonal layout and wish I was brave enough to try splatters! Thanks for joining in at 52CCT

Ne-Ja pravi ...

Fenomelnao barvanje in zopet prava praznična lepotička izpod tvojih rok :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca