torek, 30. oktober 2018

Mala šola prazničnega ustvarjanja 4

Pa je tu že četrta naloga na MŠPU 2018. Tokrat nam je dala Tina izziv tresočke, oz. okrogle voščilnice


Jaz sem nalogo povezala še z izzivom Craftalnice ( zlata barva, pavs papir in pentlja, pa praznična voščilnica mora biti) in je že zapakirana z ostalimi, da jih pošljem za dober namen - za Europa Donno.


Izrezala sem tri zvezdice na nebu, jih ogradila z mos gumo in nasula vanje bleščice in zlate zvezdice






Medo z zvezdico in ves čas sem si mrmrala zraven pesem skupine Tabu - Nabiralka zvezd. Jo poznate? Krasna je...





4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Kako si pridna! Čudovita tresočka za dober namen. :-)

Vladuška pravi ...

Ta dva pa nadvse uživata med zvezdami. Vsa čast za vse opravljene naloge.

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoja praznična voščilnica :-)) Lepo sceno si naredila.
Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

Goga pravi ...

Kakša lepa tresočka je nastala za dober namen.
Hvala, da si se nam pridružila dobrodelni v Craft-alnici. Lp Lili

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca