torek, 16. oktober 2018

Izziv #221 EUROPA DONNA - drugič

Te štampiljke in nožki so prišli prejšnji teden, ravno v tapravem času, saj sem si kar zamislila roza cvetove in pozitivno misel ujeto mednje.


Pri barvanju se lovim in učim in neskončno uživam.





Ti dve potujeta na Europa Donno






Ta pa bo ostala doma ( mi je mini zaloga rojstnodnevnih skoraj že čisto pošla)




In potem se nisem mogla upreti in sem naredila eno samcato v modro - turkizni kombinaciji





In ekola rezultat včerajšnjega popoldneva.



4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Čudovita serija pozitivčic. :-) Všeč mi je tvoje barvanje.

Andreja pravi ...

Krasne so in barvna kombinacija deluje osvežujoče :-))
Vesela sem, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

AndrejaM pravi ...

se vidi, da si pri barvanju in sestavljanju te lepe serije voščilnic uživala. krasne so!Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Valerija pravi ...

Prekrasna barvna kombinacija. Vse so mi zelo všeč.
Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni CRAFT-alnici.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca