sreda, 3. oktober 2018

Sladke dobrote

Naporen vikend je že davno za nami. No, ni bil tako naporen, prav lepo smo se zabavali za sestrinih štirideset.
Jaz in mami sva bili zadolženi za sladko mizo, otroci pa za hudomušne napise...





Pekla sem malo z nostalgijo, sladice, ki jih že nekaj časa nisem, a me spominjajo na dom in imajo neko tradicijo :-) Čupavci, rumovo kroglice, čokoladna salama...Mami je strokovnjak za rolade in piškote ( miniaturni, vsi enaki) in njen paradni konj - londonske rezine :-)


Pa da ne bo objava čisto brez ustvarjanja s papirjem, vam pokažem še tole XXL voščilnico ( A4) za štirideset let



Tale pa je bila ustvarjena za sizzix izziv - uporabljene le sizzix šablone.



4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Huh pecivo že zgleda čudovito, kako je moralo biti šele dobro :). Moj poklon za sestrino voščilnico - tako velikega formata se jaz nebi niti lotila, kaj šele da bi nastala taka lepotička. Tudi Sizixove zemeljske barve se mi dopadejo.

Čarobna hišica pravi ...

Super sladke dobrote in izvirni označevalci ... pa tudi čestitka v A4 ni kar tako ... naj pa samo pripomnim, da ne vem zakaj sem podvomila, da sem na pravem mestu pri pravi Hali ... malo sem še vedno zmedena ... tvoj blog povezujem z toplimi jesenskimi barvami ... pa res ne vem zakaj 8o) ...

leycika pravi ...

Miza s slaščicami izgleda omamno dobro :) Izdelala si čudoviti voščilnici, všeč mi je ta oranžna barva. Lp

VEANA R. pravi ...

Ne vem kam bi raje segla, a vse je krasno sladko in žareče.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...