sobota, 26. oktober 2019

43/2019

Tako pa je prišel še zadnji teden oktobra in s tem tudi zadnji moj izziv na 52 CCT. Kot ponavadi je to tehnika in jaz sem se odločila za

 
 
Igrala sem se z barvami, na koncu papir poškropila s srebrnim sprejem in malo bele tempere. Potem sem papir razrezala, dodala še izrezke zvončkov in ene snežinke in to je to :-)







 
Pridružite se nam na blogu 52 CCT in prijavite se tudi z člane design teama za drugo leto.
 
 
 

5 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepo si se igrala. Ozadja so fantastična!👏

Fabiola pravi ...

magnifique carte Branka, élégante et moderne,biz

Valerija pravi ...

Lepa serija. Super ozadja.

Majda pravi ...

Kako ob tvojih opisih izgleda vse enostavno ... Še kar iščem pogum, da se še sama lotim tele tehnike, hvala za nadvih, ki mi ga daješ s svojimi prazničnimi lepotičkami.
Tvoje poročne pa ... lepša ena od druge!!!
Prijazne praznike želim, Majda

Hali pravi ...

Majda, hvala, tudi tebi lepe počitnice <3

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca