četrtek, 24. oktober 2019

Čestitka za Niko

No danes pa praznuje Nika, najmlajša nečakinja svoj šesti rojstni dan. Če je njena sestrica Mojca nekaj dni nazaj prejela srnico v nabiralnik, sem morala ustvariti še eno :-) Tokrat sem celo naredila prvo domačo nalogo na letošnji MŠPU in sicer sem ustvarjala po skici :-)








 

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo ljubko.

Valerija pravi ...

Zelo je lepa.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oooo kako cort voščilnica ♥

Tina pravi ...

Hali, čudovita voščilnica za Niko!

oldpunca pravi ...

Čudovito voščilnico za Niko si izdelala. :-) Lepo znaš porabiti koščke papirja. Očitno je bil moj papir prepoceni, ko brez slabe vesti zavržem odrezke...Hvala za idejo v notranjosti voščilnice.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.