petek, 18. oktober 2019

Ljubka srnica za rojstni dan

Nečakinji  Mojci sem za njen deveti rojstni dan ustvarila tole ljubko čestitko s srnico. Seveda sem zamujala za en dan, saj veste...kovačeva kobila. Ampak nekdo mi krade ure in dneve...




 
V bistvu vem kaj mi med drugim krade minute, ampak te minute , ure v naravi res potrebujem za napolnjene baterije...


 
Sosedova psička... zdaj je skoraj kot naša, ko ne grem, pogreša tudi ona ta najin Srebotnik...


 
Vreme je pa tako ali tako krasno za izkoristiti še v naravi. Lep vikend!
 
 
 
 

3 komentarji:

Biljana pravi ...

Prekrasna voščilnica, zelo nežna. Ja, polnjenje baterij je pa tako potrebo, če želimo dati kaj od sebe.

Tina pravi ...

Čudovita voščilnica za Mojco in tudi meni so trenutki zunaj najboljši polnilec...

oldpunca pravi ...

Ljubka in nežna voščilnica za nečakinjo. :-) Tisti, ki krade ure, se ves čas suče tudi okoli naše hiše. :-)))

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca