nedelja, 20. oktober 2019

Škatlica za odhod iz kolektiva

Sodelavke so za sodelavko, ki je šla v drugo službo naročile eno škatlico v oranžnih tonih in verižico z metulji.

V veliko veselje mi je, ko kombiniram papirje, čestitko in darilo...da pride taka zaključena celota...

Meni je všeč, pa vam?









 

4 komentarji:

Valerija pravi ...

Čudovit komplet! Krasne jesenske barve!

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepo škatlico in verižico si naredila.
Tudi meni je všeč.

Helena pravi ...

Prekrasen komplet za bivšo sodelavko. Lepo je imeti takšne ljudi ob sebi.

oldpunca pravi ...

Tudi meni je všeč. :-) Krasen komplet.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca