sobota, 24. marec 2012

Črki L in Z

...sta prav luštni, malce sta si podobni in L je lahko za Lucijo, Lidijo, Ljubico, Livio, Liv.
In Z je lahko za Zoro, Zorico, Zarjo, Zalo.... Če naštejem le nekaj ženskih imen.

L je bil že nekaj časa zašit pa nikakor , da se prilepi in sestavi


Za Z me je prosila prijateljica. Kar takoj sem si napikala črko, en večer sem se odločila da pred TV zašijem: pol ure sem iskala, kam sem vtaknila 2 napikana kartona. Našla sem pol kopico knjig na nočni omarici, kjer sta se ravnala. Prvič v tednu se počim na sedežno, prižgem Tv in ni povezave, pa je, pa je ni. Vse skupaj ugasnem in zašijem pač brez gledanja. Ampak vam povem, to je (vsaj meni) strašanskooooo dolgočasnoooo.
Kakorkoli eno jutro tega tedna je bilo namenjeno še sestavljanju.


Če potegnem črto: 10 minut za pikanje, pol ure za iskanje, 1,5 ure za šivanje in pol urce za lepljenje sestavljanje. Veliko? Malo? Kakorkoli strašno sproščujoče, če odmislim iskanje osnove, ki mi je povišala pritisk :-)

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Vidim, da je bilo precej pestro nastajanje te čestitke :), ampak pozna pa se ji nič ne povišan pritisk :) Lepo zašito.

Sonja pravi ...

Črke so super. Čestitka zato izgleda veliko bolj osebna. Hja no, saj bi bilo dolgčas, če bi šlo vedno in vse brez težav dalje, a ne? :)

Nena pravi ...

Hali ti imaš res en turbo v rokah :)

Janja pravi ...

Od fima na iglo :), kako je pri tebi vedno pestro. Res si zelo pridna.
Lepi črki in voščilnici. Lp

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...